» Strona główna » Technologie » Wspomaganie kontaktu z klientem - systemy interaktywne

Wspomaganie kontaktu z klientem - systemy interaktywne 

Systemy konferencyjne i wideokonferencyjne znakomicie wpisują się w nowoczesne systemy komunikacji z klientami. Znajdują zastosowanie wszędzie tam gdzie nie wystarcza zautomatyzowany system obsługi klienta (np. stworzony na bazie BPM), a gdzie nie jest jeszcze konieczny kontakt osobisty.

Współdzielenie online dokumentów, pulpitu i innych danych znacznie ułatwia współpracę w stosunku do klasycznego kontaktu telefonicznego. Rozmówca może na bieżąco sprawdzać dane wprowadzane przez operatora.

Do tej pory istniały przy tworzeniu interaktywnych aplikacji do kontaktów z klientami istniały dwa problemy. Jednym z nich była szerokość pasma internetowego (zarówno po stronie serwera jak i klienta), a drugim konieczność instalacji dedykowanego oprogramowania (jak Skype, Gadu-Gadu czy wyspecjalizowane systemy konferencyjne)

Stopniowe zwiększanie się przepustowości łącz i rozwój technologii Flash w dużej części zniwelował te problemy. Dzisiaj flashowy moduł wideokonferencyjny może być osadzony na stronie internetowej. Klient nie musi posiadać żadnego oprogramowania, nie jest potrzebna konfiguracja - wystarczy aktualny plugin Flash  (ponad 90% komputerów na świecie) i kamera internetowa! 

Kompatybilność

Strefa klienta

Synapsis.CMS